dinsdag 15 maart 2016

Oproep

Gisteren heb ik een openhartig en behoorlijk emotioneel gesprek gevoerd met Nina. Ze kreeg de laatste tijd weinig bezoek en de reden daarvan blijkt dat ze bewust afspraken met vriendinnen afzegt of omzeilt omdat ze erg onzeker is over haar uiterlijk.

Ik kon maar niet in slaap komen gisteren... Alle lichamelijke ellende en pijn, nu komt daar  de onzekerheid over haar uiterlijk ook nog bij.
Nina mist de lol, de energie en de vrijheid. Ze mist haar eigen ik, haar eigen leventje en elke blik in de spiegel is een nare confrontatie.

 Ken of ben je iemand die goed is met visagie, make-over of zoiets zodat Nina zich weer een meisje van 15 kan voelen in plaats van een kankerpatiĆ«nt?
Ik heb de mogelijkheid om een reactie achter te laten voor nu even geactiveerd. Dus, mocht je een tip hebben, dan horen we dat graag!





1 opmerking:

  1. Wow lieve kanjers! Wat een aangrijpende oproep! Ik weet iemand voor jullie en ga je zo een mailtje sturen. Wat fijn om eindelijk even te kunnen reageren op de blog. Een diepe buiging voor jullie, met kippenvel lees ik het blog keer op keer, jee wat vreselijk wat jullie moeten doorstaan en trotseren. Maar wat een kracht, moed en liefde straalt een ook vanaf! Nina je bent altijd al een hele mooie meid geweest en wat je nu laat zien is dat jouw schoonheid en kracht van binnen onmenselijk groot zijn ! Al herken je nu misschien je eigen spiegelbeeld niet meer die innerlijke kracht, dat karakter dat straal je uit en dat is zo uniek. Jouw oude vertrouwde spiegelbeeld komt ook vast weer terug op een dag! Dikke knuffel voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen